Hej! Du där i kepsen! Vad fin du är!=)

Tja Bloggen! (Lägg märke till hur jag byter sätt att säga hej på! =)!)

Jag har nu ätit klart min middag! Var exakt lika gott som förra gånger!! Jag lever typ för pannkakor! :P Jag har förutom det ganska tråkigt, så jag sitter här och lyssnar på musik och tänker på roliga saker kära vänner har sagt! =) Ingen idé att jag skriver det här..dom är ganska interna! :P

 

Jag ska snart börja läsa igenom anda bloggar! även fast jag tycker att min är bäst och att alla borde läsa den (hehe)! =) Jag är skyldiga er som gör det ett stort tack! :D TACK!Jag fick även ett sms från min kommpis Rudy där det stog att min blogg var rolig! Sånt gör mig glad! jag bloggar för att underhålla! Jag fick desutom nytt besöksrekord igår igen! Jag bli alltid så himla glad då! men sen blir jag ledsen när det går neråt! :P

 

Vi Hörs Senare! Tack till er alla! :D

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha älskar dina rubriker:D<3 Så komiskt när David sa det till den danske killen:P

Ses imorgon!<3

2010-04-19 @ 19:02:53
URL: http://photobydenise.se
Postat av: David

HAhA :D mycket bra blogg (Y)

2010-04-19 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0