Buuhuu! Synd om mig! :(

Hej bloggen..idag gick jag upp super tidigt av någon konstig anledning...men ja..det är bra då har jag gott om tid sen! idag börjar vi 8:00 så jag måste gå om typ 45 minuter..jag gick faktis upp vid halv 7 :O första gången på länge!

 

Men i alla fall idag är det en vanlig tråkig skolan dag! :/ jag är bara ledsen efter som Ben & Jerry´s har sin free cone day idag! MAN FÅR GRATIS GLASS I ALLA DERAS GLASS BUTIKER....alltså deras kiosker! :P Och jag tänkte då gå eftersom ..."Hey, gratis glass är aldrig fel" men...här är det fula i kråksången...dom stänger klockan 15:00 och jag slutar typ då..så det är omöjligt att jag skulle hinna...så lite ledsen är jag över det..men men man ska inte gråta över spilld glass..=) jag får väll köpa med mig hem från ica efter skolan! Vi hörs sen

 

Tack och Hej så hörs vi sen! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0