Är du störd? :O

Jag vet att jag just bloggade..men jag såg den här videon på Facebook och ville bara visa vilken jävla idiot det finns där ute i världen! :O Han är helt jävla störd i huvet! Jag har bara lust att..nej åhh! Jag vet inte!! BLÖÖH!!!

 

VARNING! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS! DJUR BEHANDLAS ILLA I DENNA VIDEO!!!

 

Här är videon <----

 

 

UPDATE!

SÅ HÄR GICK DET FÖR HUNDEN SENARE! OM DU FRÅGAR MIG!

denna hund blev behandlad mycket illa till och med misshandlad! men så en dag tröttna han och tog livet av sin matte/husse! han var egentligen en snäll hund och kunde inte göra någon annan illa men han såg ingen annan utväg"

Men nu var han en fri hund! han hade aldrig vart så lycklig!! han sprang ner till stan och träffade där en grymt sexig hund hona( tik) som han genast blev stört kär i och hon i honom! dom började träffas och dom fick båda reda på alla möjligt om varandra! en dag bestämde dom sig för att bli ihop! dom blev det sötaste hundparet på stureplan och alla ville vara dom! men ingen kunde! deras kärlek var så stor att den var omöjlig att uppnå för andra hundar! dom var så kära och fick fina hundvalpar!

dom startade även en organisation mot våld mot djur så att alla djurplågare sattes i fängelse där dom själva plågades! Hundarna levde gott och mycket lyckliga resten av sina hund liv! SLUT!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan man vara så korkad jag höl på att gråta så illa är det :(!!! OBS jag är inte känslig...;)

2010-04-16 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0