=)<3

Tjenare Tjenare!
Jag blev från ingenstans välldigt glad! Tur det..jag behöver mycket glädje i mitt liv annars kan jag inte vara så possitiv som alla vill att jag ska vara! :P
Jag hade tänk att gå och lägga mig relativt tidigt idag så jag kommer nog stänga av datorn snart, därför bloggar jag redan nu! Jag tänkte väll lägga mig i sängen! "inget perverst tänkande nu från er som burkar tänka så" :P ja och smsa och prata i telefon, tills jag somnar!
Imorgon är det äntligen dax för slöjd jag har nu kommit på vad jag ska göra för att kunna höja mitt betyg i slöjd, vi får se hur bra det gå däremot!
Jag tänkte nu länka ett klipp som jag själv tycker är ganska tråkigt, eller ja jag tycker synd om ankan men en i min klass ville se det så jag länkar det ---> HÄR
God Natt! :D <3
.

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Åh tuuusen tack! :D

2010-04-19 @ 20:52:31
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: haha nej men så bra då :D

2010-04-19 @ 21:03:06
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0